tisdag 11 nov.

hejhej, har varit ganska dålig uppdatering här på ett tag, men har bara inte haft tid lr ork, har spendera den mesta tid på skolan, läxor, vänner & träningar så har bara inte hunnit, men hade tid att skriva nu så, idag har int hänt så mkt , hade sovmorgon till 8.40 och hade spanska på morron trååkigt ;s haha , fast det ända bra var att vi hade kort dag slutade 13.55 :D sen var jag hemma , och sen typ vid 8 tiden på kvlen, for jag till amanda , skulle se vad hon och simon gjorde, men jag var tvungen att gå och sälja kakor egentligen sa mamma, för vi har typ ngra burkar kvar , men jag orkade inte det , så blev inge av med det så jag komtyp tbx till henne ca 10 i 9 :) och då for vi till ica , men vi gick int så snabbt så näär vi var typ 20 m därifrån såå kolla ja på klockan och den var 20.59 och icaa  stänger kl 21.00 ;s hahahhaha , så vi hann int så vi var tvungen att gå in till stan, LYCKAT hahaha men vi fick oss iaf en liten promenad, lr förutom att mamma och pappa dampa då haha . men sak samma , men ska hitta på ngt annat nu , puss -vv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0