söndag 30 nov.

orkar snart inge mer.. vill bara flytta härifrån, önskar bara att jag inte vore född, världen skulle ha klara sig bra utan mig.


om man går in på vad jag gjort under dagen då, inget spec har hänt har stått för handbollen på skyltsöndag mellan 15.00 - 16.00, inge vidare bra sålt typ 3 kakburkar på en timme.. ;s sen for jag hem och åt med mamma och pappa, alma var hos ngn kompis, sen har jag suttit på datan i streck hela tiden faktiskt, har inte hunnit lr orkat göra ngt idag, så är väll ingen spec dag kan man säga.. har fysik prov imr, och har glömt boken på skolan, det kmr gå åt helvete! ;o men jaja, det får väll gå som det går, bara att jag inte kmr kunna en ändå fråga, har försökt söka på internet, men hittar inge, har långdag imr, går till 15.20 -.-    men ska gå & äta ngt nu, och sen sova tror jag, men skriver mer imr efter skolan, så får ni ju veta hur mitt prov har gått då med, men önska mig lycka till iaf. pusspåalla ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0