söndag 2 nov.

hejhej, har trååk som fan. vet inte vad jag ska göra har inte orkat skriva nå idag, sitter här för mig själv och lyssnar på musik och äter kexchoklad, vet inte vad jag ska göra nog för att kl är typ 2 på natten, men funderar på att börja städa haha x) får se om jag is med det.. men iaf , idag har jag varit i torneå och happis, det har ju öppna h&m, gina, kappahl, lindex och alla andra möjliga affärer i torneå, var dit idag, hittade ett par jeans på gina, men jag orkade bara inte söka mer efter ngt var så jävla full smockat med folk, så jag orkade bara inte, sen for vi på ikea, hittade inget där heller, så blev bara ett par jeans inköpta för mig idag, får se vad jag ska göra imr, har träning på kvlen så.. sista dagen på lovet, FAN vad det har gått snabbt! ;oo har knappt hunnit med, så på måndag blir det skolan igen -.-  har matte & göra, typ 2 tal, som jag ska göra imr, orkar bara inte ladda upp ngra bilder här ikv, har ingen lust men kanske imr, har sagt det ganska många ggr ,, men det har bara inte blivit :) men har varit så jävla lat på sistone haha x)) , jaja , ska gåoch äta nu och sen sova om jag inte har hunnit hitta på ngt tills dess , mångapusssssar . ;;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0