lördag 29 nov.

hejhej , julen börjar närma sig gud vad jag längtar , det speciella med julen är ju: man får träffa släkten, massa god mat, julklappar, och stämningen ,så mysigt , imr är det första advent , ska oxå och stå för handbollen imr på folkan , blir väll ganska kul, sen efter det tar jag väll & går på stan ett tag, har fysik prov i veckan men vet inte vilken dag, jag hoppas inte att det är på måndag för jag har inte träna ett piss på det , och fattar fan ingenting av fysik :o får se vad som händer idag kanske tar och bakar ngt om jag is , vet inte vad man annars ska hitta på än att sitta här hemma, febern har gått över, har bara lite ont i halsen och täpp i näsan, men det går väll över, håller på att kolla på julklappar, skulle kanske ha blivit happis idag , men blev inget eftersom jag har varit förkyld och haft feber.. men blir kanske nästa helg då ist, men ska gå och göra ngt vettigare nu, ligger fortfarande i sängen, måste gå och klä på mig och fixa mig å allt det, men skriver mer ikvl tror jag, pusspuss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0